CHILLING ON A SUNDAY

Hello,
 
Dagen efter vår lilla utgång steg vi upp jättetidigt... eller så inte :P Efter att vi kört hem Jennie så drog jag och Emelie iväg för att shoppa lite. Och självklart fick vi ju åka finbilen, nedcabbad och allt ;) Först gjorde vi ett litet stopp på Dollar Store, extremt mycket skrot och ett extremt farligt ställe att gå in på. Ibland kommer man verkligen ut med saker man inte ens visste att man handlat. För att göra saken bättre åkte vi vidare ut till Birsta där vi shoppade lite smågrejer (onödiga eller inte har jag inte tänkt berätta), var självklart tvungen att gå in på lagerhouse när dom har det här. Och som vanligt hamnade vi på IKEA tillslut. Lyckligtvis så höll vi oss ifrån själva IKEA och gick bara upp i restaurangen för att fika, saknar verkligen att ha ett IKEA så nära.
  Väl hemma hos Emelie igen hade vi en riktig slapparkväll med film och mys. Vi piffade även upp oss lite extra med både ansikts- och hårmask. Sen så fick jag även en liten surprise från Emelie. Vi missade ju varandras födelsedagar så då jag hade skickat en present till henne så tyckte hon att även jag skulle få en i efterskott. Och självklart lyckades ju hon dra den där gamla att jag fick välja min present utan att jag faktiskt visste om att den var till mig, smart drag där vännen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Riktigt god cupcake med flädersmak :)
 
 
 
 
Vi var lite lata och lagade lite enkel mat, trötta som vi var råkade vi ha dom i ugnen liiiite för länge. Men hell, det var gott ändå. Sen kompenserade vi med en god efterrätt istället :)
 
 
 
 
 
Nån kom ihåg att det var min födelsedag idag ;) Hehe
 
 
 
 
 
 
 
Självklart blev vi båda riktigt snygga som vanligt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Verkar som du hade en toppen helg i uppsala! :D Måste bara säga vad vacker du var på fika bilderna <3

2013-11-18 @ 01:03:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback