FULL AV LIV

Hej,
 
En tråkig måndag igen. Ja dagarna går framåt, men ibland önskar man verkligen att man bara fick helg igen, japp superbra inställning på en måndag. Men det är ju i alla fall redan tisdag imorgon ;)
  Idag drog jag återigen iväg med Lisa till gymmet och dödade de muskler som inte fått sig en omgång igår. Jag vet inte om det är så bra att göra slut på kroppen då man har ett sånt fysiskt jobb som mitt, men härligt är det då man är klar i alla fall :P Och när vi väl var klara på gymmet följde jag med Lisa hem till henne. Blev lite mer gos med hennes kanin, och bara på en dag hade den blivit så mycke piggare. Den for och skuttade över golven och var allmänt nyfiken, än finns det hopp för den lilla krabaten :)
 
 
 
   En kameraskygg liten gosse, ville inte alltid vara med på bild :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hur söt får man vara??

2013-08-01 @ 23:12:47
Postat av: Emelie S-L

Alltså gu va söt han är den lilla kaninen, vill ha en jag också!! <3

2013-10-03 @ 23:39:44
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback