GOING (NOT SO FAR) AWAY

Hej,
 
Idag blev det att dra hem lite tidigare från jobbet eftersom jag nämligen ska ut på utflykt. Jag åkte hem och packade innan mamma körde mig in till stan för att först gå förbi kiropraktorn för att kolla min lite besvärliga rygg. Var faktiskt rätt creepy hur det knakade när han tryckte runt på ryggen, tänk att det ska vara så fel på mig :P
 
Hur som helst när jag var klar så gick jag till busstationen och tog bussen till Umeå. Tydligen så hade jag missat spöregnet när jag varit inne hos kiropraktorn, men vi åkte ikapp den med bussen. Dock var det helt torrt när jag kom fram till busshållsplatsen, men med tanke på dom extremt mörka molnen bakom mig så sprang jag bort till tågstationen, tur var det, för precis när jag kom in så började det vräka ner ute. Dock bev det lite mer än en timmes väntan i Umeå innan jag fick åka vidare mot.... ;)
 
 
Idag hade vi en extra lång lunch och eftersom jag skulle sluta klockan 13 så blev det bara en halvtimme emellan, så då dom andra drog iväg för att jobba sopade jag lite i garaget ;)
 
 
Man kan lugnt säga att det REGNADE när molnen kom :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback