HADE VELAT BADA

Hej,
 
Idag fick jag lite trevligt besök av Jenny och Jamie. Eftersom det var så otroligt bra väder ute så gick vi en mycket trevlig promenad upp till Falkträsket där jag doppade fötterna (benen) lite i det otroligt varma vattnet, not, inte så varmt faktiskt. Jag han även med lite solning efter lunch och lyckades på något sätt bränna mig, och hade dessutom bikinin knäppt så fick världens finaste bikinirand. Annars har jag lyckats hålla mig ifrån linjerna ganska bra när jag solar. Förutom den oundvikliga randen från linnen när man jobbar, men den kan man dölja med nästan alla kläder så det gör inget.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Drygt det där med sollinjer, man får alltid se till att försöka undvika att få dem när man solar =P

2013-10-03 @ 23:37:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback