HALLOJ

OKej, ja jag har varit jättedålig med mina uppdateringar. Just under sommaren är det svårt att finna tid till att sätta sig ner och uppdatera, och sen så byggs ju alltid bara upp på hög så ja, inga uppdateringar på länge :P Men har inte varit ensam om dåliga sommaruppdateringar tror jag ;) Plus att jag personligen tycker mitt liv är lite tråkigt just nu, inte som att bo i Kina precis. Men då jag kommer ha ett roligare liv snart så känner jag att jag ändå vill hålla bloggen vid liv, men det kommer bli lite färre uppdateringar ;) Kram till er som fortfarande tittar in ibland.
 
 
Ja kom ju in på Ekonomi utbildningen så nu får vi se vad som händer med mitt liv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback