HOME ALONE

Hello,
 
Ja alltså nu är vi inne på Juli,jag menar redan? Tiden går ju så sjukt fort nu för tiden. Nu är i alla fall gymkortet inhandlat och jag har fått en träningskompis, så nu blir det träning med Lisa enda fram till slutet av Augusti, sen får vi se om jag stannar här eller åker vidare någonstans. Jag invigde denna fina träningsdag med massa gott. Halva familjen har ju åkt söderut, vilket är så himla härligt, jag och syrran har typ dött på soffan både idag och igår. Och idag blev det rent film och Ben & Jerry's ;) 
  Måste sen bara tipsa om nagellacket jag köpte, det är verkligen asbra. Har haft det i ett par dagar nu och inget har försvunnit, det håller verkligen superbra ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Får kanske ta och testa det där nagellacket ;)
Ooh, Ben & Jerry's! <3

2013-10-03 @ 23:23:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback