MOVING IN

Hejsan,
 
Efter en hel dag med jobb träffade jag upp Lisa för att äta en rätt efterlängtad pizza med lite catching up. Har hittat en ny favorit pizzeria i stan, Picasso, synd bara att den är en bit bort. Sedan har jag kommit på en smart grej. Sedan jag var mindre har jag alltid beställt capricciosa men petat bort skinkan. Sen kom jag på att man kunde ju alltid be att dom tar bort skinkan. Så i princip har jag ätit ost och svamp pizza ett bra tag. Men nu har jag hittat världens bästa pizza, nämligen Vegetariana eller vad dom nu döper den till på olika ställen. Ingen skinka och massa mumsiga grönsaker ;)
  Efter vi ätit klart följde jag med Lisa hem till henne för att kolla in hennes nya lägenhet och chilla lite med film. Hon har lyckats få tag i en riktigt fin lägenhet mitt i stan, lite avis blir man faktiskt. Saknar verkligen mitt eget place i Uppsala, känns så sjukt konstigt att jag aldrig kommer bo där igen (var ju liksom mitt hem i nästan tre år). Men hoppas att jag här framöver kan hitta en liten egen lägenhet här i stan, blir ju kvar här i tre år i alla fall :P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback