MY LIFE DEPENDS ON AN APPLE

Hejsan,
 
Vaknade imorse med lite lätt panik. Smsade alla jag kände och sa i princip hejdå och att detta var slutet... Efter åskovädret igår så hade all ström i Skellefteå gått och därför var allt batteri på min iPhone slut. Trodde aldrig att jag skulle bli så beroende av en mobil, but I guess there's my answer.. :P Hehe
   Jag lyckades då få liv i min käresta innan jag följde med mormor och morfar till Byske för att gå på marknad. Jag brukar vara livsfarlig när det gäller marknader, men jag lyckades faktiskt hålla mig i skinnet och köpte bara en inflyttningspresent och polkagrisar från karamellfabriken :) Jag lyckades även få tag i lite tacos till lunch, a perfect day. 
   På kvällen så drog jag, mamma, Clara och en kompis till henne iväg för att spela minigolf. Det var riktigt kul till en början.... men sen... inte så kul längre. Det är bara roligt tills man failar på varje hål. If you wanna stay friends, don't play this game!
 
 
 
 
 
 
Haha gillar det diskreta "OBS! Gäller sockervadd" ;P
 
 
 
Obligatorisk marknadsefterrätt ;)
 
 
 
Blev även lite hooked på Fantomen tidningar igen efter att jag var hos Emelie förra helgen ;) Så jag köpte ett par stycken, typ 30st för 50kr, helt okej :)
 
 
Inflyttnings/födelsedagspresent till Lisa ;)
 
 
Så här glada var vi inte då vi gick därifrån :P
 
 
 
 
Mina nya ballerina som jag köpte på New Yorker i Sundsvall :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback