PERSONALFEST

Hejsan,
 
Vissa jobb kör ju med personalfester. Men av erfarenhet brukar dom vara rätt stela och tråkiga, man minglar lite, men ingen vill ju egentligen vara där (typ, beror väl vad man har för jobb). Men på parken så är det lite tradition att bli bjuden på mat av en ur personalen. Så idag efter jobbet så hämtade jag upp en av mina kollegor innan vi drog ut mot Skelleftehamn och hem till 'mannen med trädgården'. Jag tror det är svårt att beskriva hans trädgård endast med bilder (visst brukar det vara tvärtom?) men det var nästan inte ett enda grässtrå utan bara massa blommor och buskar, fontäner och dammar. Förutom att maten verkligen var jättegod och sådär personligt hemlagad så lekte vi lekar vilket blev jättekul då alla mina arbetskamrater verkligen kan bjuda på sig själva, men sen är vi ju nästan alla mellan 18-23 i åldrarna :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag körde blev det alkoholfritt, dock lite läskigt var ju att den fortfarande innehöll en viss procent alkohol :S

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Wow, vilken trädgård alltså! =O Låter som en kul personalfest! =)
Äh, bara 0,3% jue, det är inte så farligt ;P

2013-10-03 @ 23:30:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback