SUNDSVALL BY DAY

 
Hejsan,
 
Eftersom jag kom ganska sent igår och vi hade rätt mycket och prata om jag och Emelie så blev det väl rätt sent isäng också. Men på lördagsmorgonen steg vi ändå upp ganska bra i tid och gjorde lite brunch innan vi drog ner på stan för lite shopping. Till en början tog jag mest upp beställningar från de hemifrån, men lyckades ändå hitta massa fina grejer åt mig själv med (och jag som lovat mig själv att inte storshoppa). Men började rätt bra på New Yorker och handlade både skor och kläder. Men efter det så höll jag mig till min budget och köpte inte så mycket mer. Både jag och Emelie införskaffade lite smycken och ansiktsmasker för i helgen ;) 
 
   Efter en mycket trevlig eftermiddag på stan åkte vi och hämtade upp Jennie och drog och shoppade lite mat till ikväll, självklart tacos ;) För att vara tre tjejer lyckades vi dela fint på badrummen och speglarna inför kvällen också ;)
 
 
 
 
Snyg tjej. Köpte skor på New Yorker... men nej inte dom.
 
 
 
Yepp denna fick följa med hem ;)
 
 
 
Lunchtime! 
 
 
 
 
Vi passade på att leka lite turister, även om Emelie faktiskt är därifrån ;)
 
 
 
 
 
 
 
Efter middagen började vi ladda upp inför kvällen :)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÄNTLIGEN!! Har väntat på uppdatering ;) Dom rosa shottarna såg riktigt mumsiga ut :D Flaskan såg dock ut som en body lotion :P

2013-10-28 @ 18:08:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback