2013-06-21 BBRÖLLOP

Hejsan,
 
Idag har jag haft en helt underbar dag. Eller ja en underbar förmiddag :) Förutom att det är dagen då solen aldrig går ner så är det nu även våra vänners bröllopsdag. Det var ju i februari vi fick veta att Maud och Micke skulle gifta sig. Så idag var det dags och det är faktiskt ett av de första bröllopen jag är på. Men det är alltid lika fint och mysigt inne i kyrkan, och jag hade sån tur som fick låna min morbrors systemkamera, så jag fick riktigt bra bilder <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh va roligt med bröllop, jag vill också gå på bröllop, mys! =) Och va fina alla var! :3 (Intressant förresten att syrran din bar rött, har ju hört att vitt, svart och rött är färger man inte ska ha på bröllop, eller ja, enligt tradition iaf =P Men det behöver man ju inte alltid följa ^^)

2013-10-03 @ 22:07:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback