BÄSTA MED SOMMAREN

Hejsan,
 
Sa jag inte att den här veckan skulle gå fort? Det är ju redan onsdag och första dagen på festivalen. Och dagen til ära så blev det ju kalasbra väder, tror till och med att jag brände mig lit eidag på jobbet, trots att jag smörjde in mig.  Jag följde med mamma och pappa in till stan och mötte även upp med Lisa för lite middag. I år var det otroligt mycket mat så var inte lätt att bestämma sig för vad man skulle äta. Men jag invigde då med en Langos, precis som förra året. Blev inte en allt för sen kväll utan vi drog hem till mig och hade trevligt på altanen, fick ju lite gott dricka från det som blev kvar efter bröllopet i helgen :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Kul med festival! Och langos - mums!

2013-10-03 @ 22:11:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback