DON'T KNOW IF IT HELPS

Hej,
 
6 juni idag och Nationaldag. Kommer ihåg att förra året så var denna dag något roligare då vi åkte till svenska ambassaden i Kina. Idag känner jag mig bara helt slut och nerneggad. Hade tänkt åka och handla upp hela coops godisförråd, men kom bara hem med en Ben & Jerry's, just nu är livet bara för jobbigt. Sitter hela tiden, varje minut och varje timme och letar hundar på blocket, väntar på att den rätta ska dyka upp. Men just nu så vet jag att det kommer bli svårt att skaffa någon ny eftersom alla i familjen inte är överrens. Inte kul, då hela mitt liv är hundar, saknar att ha en liten ullboll med mig hela tiden. Orkar inte vänta....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

(Först - gu va gott med Ben & Jerry's, ge mig!)
Jag förstår att det känns tomt, när man är van vid att ha en liten fluffig sötnos runt sig hela tiden, men förhoppningsvis blir det bättre snart! <3

2013-10-03 @ 00:07:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback