BRÖLLOPSEFTERFEST

Hej igen,

På eftemiddagen åkte vi ut till partystället och vi behövde inte vänta länge på att brudparet skulle anlända i den läckra kärran. Det blev några tack och välkomstal innan vi fick sätta oss till bord. Jag fick mycket trevliga bordsgrannar, inklusive brorsan, vilket är bra när man är på långa sittningar. Efter den goda förrätten fick vi gummiband av 'lekledaren' och fick under hela middagen inte säga "ja" eller "nej" och förlorade ett gummiband om någon fick en att säga det, och den som hade mest i slutet skulle vinna. Jag vet inte om det var en bra ide för att få folk att prata eller inte. Ja man pratade med folk, men var tvungen att vara försiktig, för alla var ute efter gummibanden :P
  Festen blev roligare ju längre tiden fortskred, som sig bör. Vi fick spela in små videohälsningar till brudparet och med öppen bar så blev alla meddelanden lite extra roliga. Längtar redan efter nästan bröllop ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ååh, jag vill också gå på bröllop, va roligt! =D Snygg klänning du hade btw ;) Och jag diggar ordningsreglerna, hahaha!

2013-10-03 @ 22:09:37
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback