EGO

Hejsan,
 
Det blev ett härligt avslut på helgen med myskväll och godis. Jag och Rebecca handlade lite candylicious och hon förstås chips. Sen kom Linda förbi och vi såg på filmen Ego tillsammans, eller ja dom hade lite tjejsnack medan jag försökte se på filmen. 
  Hade trott att filmen skulle vara bättre, men samtidigt är jag inte heller besviken. Den var rätt underhållande på vissa ställen, gillar ju verkligen tjejen, det är ju hon från Linas kvällsbok. Det var ju inte heller helt fel att killen var rätt så läcker ;) 
  Nu blir det då jobb igen imorgon, men som tur är så är det ju bara kortvecka då det är midsommar på fredag, och bröllp på det :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mysigt! =) Jag gillade faktiskt EGO, för att vara en svensk film (jag brukar inte gilla svenska filmer) så tycker jag den var riktigt bra, en härlig film som jag kan se om igen =) (Har redan sett den två gånger inom loppet av en vecka, haha!)

2013-10-03 @ 00:28:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback