FEELS LIKE IT'S BEEN WEEKS

Hej,
 
Just nu känns det som det går riktigt bra på jobbet. Har ett riktigt nice arbetsgäng och dagarna är hur chill som helst. Eller ja förutom när man ska rensa ogräs, vilket är typ 90% av det vi gör. Okej, det är inte så farligt, men gör hellre ngt annat. Och förresten så kom jag att tänka på att from now on kanske jag inte kan skriva 'vad som helst' i min blogg ifall ngn av mina chefer eller arbetskamrater skulle råka komma in på den. Skulle inte förvåna mig eftersom alla på mitt jobb känner någon i min familj, creepy :P
  Annars känns det allmänt jobbigt att komma hem på dagarna, kan inte fatta att vi ska åka iväg med Molle nu på onsdag. Känns som det ända jag gör är att ligga och gosa med honom eller flänna. Vet att det är det som är bäst för honom, men trodde aldrig att jag skulle vara tvungen att säga hejdå till min bästa vän :/ Kommer förmodligen vara bloggtorka snart då jag vet att jag kommer vara förstörd nu efter onsdag...
 
 
 
                
 
                 Kommer sakna att sitta ute på altanen och bara mysa med en gosig liten hårboll...
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh gumman, jag förstår dig, jag kan knappt tänka mig hur det känns =/ Stay strong, and you know I'm here for you! <3

2013-10-03 @ 00:01:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback