FÖRSTA TUREN TILL VERANDAN

Hejsan,
 
Har varit sjukt osocial sen i onsdags. Inte umgåtts med någon, fasen inte ens svarat när folk ringt. Men idag kände jag mig något bättre och blev lite halvtvingad att vara social då vi hade middagsgäster. Men det gick bättre än jag trodde och det var faktiskt ganska härligt att ha någon att prata med så man inte sitter och spelar upp de sista minuterna i sin hunds liv hela tiden. Bäst av allt hade ju vännerna med sig hunden, så härligt att få gosas lite med en kelsjuk kille. Till maten hade vi även lite vinprovning, skulle kolla vin till bröllpet, men jag är fortfarande ingen stordrickare :P
  Sen blev det även ut och festa med vännerna. Efter en lång förfest så drog vi till Verandan, vilket var ovanligt kul. Helt okej musik och så träffade jag en del som jag inte sett på år, ganska kul som sagt. Nu kommer ju även syrran hem nästa helg så nu blir det väl utgång med henne också. Verkar som Verandan kommer dra folk i sommar om detta väder fortsätter.
 
 
 
 
 
 
Borde egentligen stämma Apple för den sjukt dåliga kvaliten på ego kameran :/
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter som en trevlig kväll! =)

2013-10-03 @ 00:08:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback