GIRL OR GUY NIGHT?

Hej,
 
Igår skulle jag och Lisa ha haft en tjejkväll, men jag somnade faktiskt från den. Ni vet att man lovar sig själv att bara blunda i 5 minuter men det råkar bli 2 timmar? Haha, ojdå. Hur som helst tog vi den i kväll då hennes föräldrar är utomlands denna vecka. Jag åkte hem till henne nästan direkt efter jobbet, drog bara på mig lite andra kläder efter duschen. Väl där blev jag bjuden på underbart god mat. Vi åt Kebeb tacos. Jag är egentligen inget fan till kebeb, och brukar köra den vegetarianska stilen. Men det här var bara asgott, måste göra det igen någon gång :) 
  Sen blev det massa gott och spela lite PS3 på deras fatass storbilds tv. Vi provade det nya Zombie spelet 'Last of Us' som kom ut nu förra veckan. Jag tyckte det var helt okej, lite seg med alla filmsekvenser i början, med lite annorlunda zombies. Dock tyckte jag att det andra relativt nya zombiespelet 'The Walking Dead' var
 mycket bättre.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter som en härlig kväll =) Och spännande med kebabtacos, har jag aldrig provat =)

2013-10-03 @ 00:33:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback