HOME AGAIN

Hej,
 
Visst är det typiskt att det ska vara så dåligt väder under helgen att man inte kan bättra på sin bränna? Jag lyckades ju få till några ordentligt ful bränna första veckan på jobbet då jag hade min ganska heltäckande träningstopp på mig. Redan innan jag började jobba hade jag ju funderat på en bandeau bh, men alla jag provade på t.ex. Gina eller H&M var alldeles för små, fick inte ens på mig L. Men när jag var uppe på maxi så lyckades jag hitta en riktigt bra en (i storlek S till och med) och den satt helt underbart bra och har ännu kvar att glida ner, fast nu är det bara solen vi väntar på då.
   Sen så blev vi ju hela familjen idag då Rebecca kom hem nu i natt från Stockholm. Nu är det hennes tur att försöka pussla in alla tillhörigheter i ett pyttelitet rum. Jag blir bara slut av att tänka hur mycket grejer jag hade att pussla in på mitt rum. Vi firade då hemkomsten med grillat och potatisbakelser, ingen dålig lördag alltså :D
 
 
 
 
Sen så hade jag ju även beställt lite grejer med syrran från när hin och Jonas var i turkiet. Så jag fick två stycken shamballa armband. Riktigt gulliga färger blev det också, babyblått och tjejrosa :P ypiskt att jag fått dille på dom nu när jag inte är i utlandet längre...
 
 
 
 
 
Sen så hittade jag ju även ett av mina fina armband som har lånats men inte lämnats tillbaka. Inte för att jag vetat om att jag inte haft det, men nu när jag har det igen har det genast blivit en favorit igen ;)
 
 
Här är förresten kläderna som jag köpte när jag och Lisa var på stan tillsammans i söndags :)
 
 
 
 
 
 
Älskar verkligen kjolen, är så glad att det fanns kvar en i min storlek alltså :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Riktigt fina armband! =) Och väldigt snygga kläder du hittade också! =)

2013-10-03 @ 00:22:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback