JAG ÅKA KARUSELL? DU SKOJAR!

Hej,
 
Ska inte göra er besvikna, även om det inte blev något igår så kör vi festival idag istället. Vi hade en sjukt chill dag på jobbet idag. Eftersom det var festivalhelgen så slutade vi alla vid tolvtiden, så det passade utmärkt att dra in på stan tillsammans med Lisa och käka lite lunch. Och förutom Langos så är ju thaiwoken ett måste. Lisa åt dock något så otroligt gott, gyros från det grekiska tältet. Dom hade ju till och med pommes i, måste prova det någon dag :) Idag var jag även så crazy att jag köpte biljetter till karusellerna, jag som inte ens gillar att åka karusell. Men jag hade ju med mig Lisa, som var något mer rädd än mig, så då hade jag inte riktigt tid att vara rädd själv. Men det lär ta ett tag innan jag åker karusell igen :P
 
 
 
 
 
Titta vovven bakom mig, något sugen :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men va? Karuseller som är så himla roligt jue! =D

2013-10-03 @ 22:12:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback