JAPP, IDAG IGEN ;)

Hej,
 
Hade tänkt ta en lång och skön sovmorgon idag men Fredde ringde och hörde om vi skulle med ner på festivalen och äta lunch. Sovmorgon är nice men ingen kan säga nej till mat på festivalen :P Jag fick även med mig Clara ner, så det blev både mat, karusell och spendera lite pengar på att spela. Idag provade jag det som Lisa åt till lunch igår, gyros, och det var så sjukt gott. Sen när dom andra två åkte hem så blev det lite rea shopping för min del ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter ju helmysigt med festival =)

2013-10-03 @ 22:13:37
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback