LAST RIDE

 
Now it's done. Tror aldrig jag gjort något så hemskt i hela mitt liv. Men jag är glad att jag fanns där för honom in i det sista, det var han värd. Kommer alltid älska honom, och det kommer alltid finnas en plats i mitt hjärta för honom. Även om tanken på honom får mina ögon att tåras så vet jag att snart så kommer tanken på honom att fästa ett leende på mina läppar.
 
 
 
 
 
 
                   
 
              
         
               Sista bilden på min lilla älskling, kan inte förstå att det aldrig kommer komma fler...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Huga gumman, va jobbigt det måste kännas! =( Men du får tänka att han är på ett bättre ställe (såå klyschigt jag vet... But it's a nice thought!), och du får tänka dig att han sitter uppe på ett litet moln och tittar ner på dig =) <3

2013-10-03 @ 00:03:12
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback