NEVER LET PEOPLE TELL YOU WHAT TO DO

 
 
 
Hello people,
 
Både jag och syrran hade ju tänkt boka tid på nya Clive Russel men då gäller det att vara ute i tid för att bli inbokad. Dock var jag förbi coop igår och spontan bokade in mig för en klipptid där istället. Som vanligt frågar dom ju hur man vill göra, och det är något som jag aldrig vet när jag sätter mig i stolen. Dock vill jag nästan aldrig ta något på längden så jag bad henne bara fräscha upp mitt hår. Jag har länge velat göra en liten snyggare lugg, men har ofta hört av frisörerna att jag har för runt ansikte för raklugg så det blev snelugg istället. Men hur det nu gick till vet jag inte, men kom då ut med en raklugg. Jag blev dessutom jättenöjd, och kan inte sluta titta mig själv i spegeln :P
 
 
 
 
 
På kvällen så var vi ju som sagt hem till Anette på födelsedagskalas och åt smörgåstårta. Haha nu har jag ätit ordentligt med smörgåstårta senaste tiden, men kan lugnt säga att denna tårta var absolut godast, kommer dock inte ihåg var dom hade köpt den. Sen hade dom även bakat 'potatisbakelser' och måste göra en liten personal note till mig själv att komma ihåg att baka dom snart, så goda :)
 
 
 
 
 Tänk så nöjd man kan bli ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Vadå du skulle inte passa i raklugg pga din ansiktsform? Det blev ju supersnyggt! Vilken babe till älskarinna jag har ;) Haha! <3

2013-10-03 @ 22:04:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback