NOT LIKE REAL DISNEY

 
Hej,
 
Ja i förrgår så var vi ju och hyrde film på hemmakväll. Så ikväll så myste jag och Clara med filmen 'Röjar Ralf' som hon själv valde. Mitt i filmen var jag dock tvungen att åka iväg med brorsan och hans kompis till en fest i Yttervik. Men jag lyckades ändå hålla koll på handlingen i filmen, som faktiskt var rätt bra :) 
 Jag tycker egentligen att det var länge sedan vi fick en riktigt bra Disney film, kommer inte riktigt ihåg vilken som var den sista. Men med dom bra menar jag ju typ Lejonkungen, törnrosa eller Ringaren, dom med en riktig handling och snyfthistoria. Men den här var så där lagomt underhållande och slutade nästan som ett avsnitt ur CSI eller Scooby Doo, visst blev ni intreserade nu va? ;)
 
 
 
 
 
 Pippin fick också vara med och se på film med oss. Nu när vi inte har Molle så får fågeln så ut med mycket :P
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Jo jag håller med, var med kvalité på Disney filmerna förr, då vi var små! Disney klassiker = the best! <3

2013-10-03 @ 00:19:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback