PÅ SOMMAREN SKA DET VARA GRILLAT

Hejsan,
 
Idag vaknade jag otroligt sent. Jag var ju kalasets chaufför igår, och även om sista körningen gick vid tvåtiden på natten så var jag inte i säng förrän vid halv fem på morgonen. Jag och några av barnen till brudparet körde lite efterfest och det slutade med nattamat hemma hos dom.
   Nu ikväll blev det i alla fall grillat till mat. En av de bättre sakerna på sommaren. Dock kommer ju tyvärr tacos lite i skymundan, men är inte dumt att äta grillat varje helg ;) Sen fick vi även besök av Linda på kvällen, och då blev de att gå hem till hennes föräldrar och spela lite kungens, guess who won? :)
 
 
Så här avslutade vi gårdagen, milkshake 4 på morgonen, härligt :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback