PLEASANT SUNDAY

Hejsan,
 
Idag har jag haft en riktigt härlig söndag alltså. I mitt fall förknippar jag söndagar med lathet, ångest och stress, allt för att det är måndag och jobb dagen efter. Men idag träffade jag upp Lisa och cyklade med henne in till stan. Igår såg jag nämligen en riktigt snygg kjol och tjejen sa att hon köpt den på H&M, men att den snart var slut. Så jag fick med mig Lisa på en trevlig shoppingtur, där vi faktiskt hittade rätt mkt grejer :) Jag köpte två linnen och hade faktiskt tur och hittade kjolen i rätt storlek, den kommer förmodligen att användas mest som strandkjol eller något liknande, men härlig var den :D
 
 
Det var superfint väder ute idag, och trots molen var det riktigt varmt.
 
 
 
 
Vi cyklade även förbi svandammen. Synd bara att alla måsar är där, annars skulle det vara riktigt rogivadnde att sitta där en stund och bara ta det lugnt :)
 
 
 
 
Shopping inne på H&M :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Härlig dag, kul med cykeltur och shopping! =) (Fina bilder från cykelturen också! ^^)

2013-10-03 @ 00:11:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback