SECOND BIRTHDAY

Hejsan,
 
Ni minns väl att just i början av maj så firade vi Jennys 30års dag? Nu idag var det då dags att ha kalas på riktigt där hon bjöd in oss till henne. Clara ville även följa med och fira henne (och träffa Jamie) så under dagen var vi ute och fixade lite, som en liten present. Hade ju egentligen tänkt köpa en ram och framkalla ett fint kort då hon redan fått en present tidigare, men hade helt glömt bort det nu då jag fick jobb. Så vi köpte supersöta små glasskålar till henne istället, om jag hade haft ett eget ställe hade jag nog köpt likadana till mig själv också :) 
   Jag och Clara var även förbi min morbror och lånade hans systemkamera, ska försöka ta lite fina bilder på Molle nu innan onsdag, och så ska jag försöka lära mig använda den innan bröllopet.
  På kvällen hade vi även så tur att vi fick åka en liten raggarsväng med Anette och Kurt då det var massa bilar ute och körde ikväll. Det var inte världens bästa väder på kvällen, men vad gör det då man sitter i en snygg bil? ;)
 
 
Vi åkte även förbi max för att köpa en lyxshake ;)
 
 
Jag är ju som bekant helt kär i hallon shaken. Syrran ville dock ha en med jordgubbssmak, haha men hon i kassan lutade sig lite diskret fram och sa att dom inte serverade den längre pga av risk för hepatit smitta?? :S Haha, say what now :P
 
 
Jenny bjöd på jättegott fika när vi hälsade på hos henne :) Och så fick vi träffa henne trevliga kompisar igen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mysigt med födelsedagsfirande, fikat såg ju sååå gott ut, ge mig! =D

2013-10-02 @ 23:57:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback