SUGAR CRUSH

Hejsan,
 
Eftersom det börjar närma sig den första juli nu (billiga gymkort på friskvårds då) så kände jag att det var dags att försöka uppdatera garderoben med lite nya träningskläder. Mamma var och shoppade gymkläder på stadium igår så jag gick förbi där, dock var i princip alla kläder bort. Fanns typ bara storlek XL eller XS, ingen som passar mig. Dock på väg ut så sprang jag in i ett par M som just hängdes ut, dom blev så mina. 
  Lindex hade även rea på ett nagellack som jag haft ögorna på länge, nämligen 'Sugar Crush' från Isadora. Köpte ju något liknande för ett tag sen, fast då hällde man ut glitter, nu är det som sand eller socker i själva nagellacket :) Älskar det redan <3
  Sen blev det även några små och onödiga saker, fast ja jag behövde egentligen ett par nya bikini trosor, så det var ju nice att det var rea på H&M ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Snyggt nagellack! Och träningsbrallorna var riktigt snajsiga de också =)

2013-10-03 @ 22:15:14
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback