21st CENTURY GIRL

Hejsan,
 
Som ni vet så bor jag lite utanför centrum så det tar en liten stund att gå in till stan och jobbet, kanske 30-40 minuter. Blir att lyssna på musik hela vägen, vilket alltid gör morgonpromenaderna extra roliga. Ibland kan jag verkligen sakna min musik då jag är ledig och då blir det alltid att gå ut en sväng och gå i takt til musiken. Har lagt till två nya låtar i min spellista idag, ganska härliga att gå till. Ni vet ju säkert vem skådespelaren Will Smith är, i alla fall hans dotter Willow's låtar 'Whip My Hair' och '21 st Century Girl' har nu dykt upp på Spotify. För att vara så ung sjunger hon jäkligt bra, påminner om en yngre Rihanna ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Jag har hört hennes låt "Whip my hair", och ja, hon är duktig för att vara så ung tycker jag =)

2013-03-18 @ 11:37:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback