ALLA VI SOM OGILLAR VÅRA CHEFER

Hejsan,
 
Verkar som jag får lite arbetspass lite nu och då av min nya chef, dock drar hon även bort pass som jag fått tidigare, börjar bli lite confusing. Och även om jag trivs rätt bra med arbetet så fungerar jag verkligen inte ihop med min chef. Av någon anledning har hon fått för sig att det är roligt att påpeka små fel och även göra så att saker blir fel. Typ så står hon bakom mig i kassan och frågar tre personer i kön vad dom vill ha innan dom kommer fram och då blir dom lite irriterade när dom måste upprepa sig när dom kommer fram till mig i kassan och då knuffar hon mig åt sidan och säger att hon tar kassan så går det snabbare. Öh ja du hade bara behövt säga att du ville stå där. Sen drar hon sig inte heller för att skylla de andras fel på mig heller. Ugh orkar inte alltså, hon är den enda som förstör jobbet, annars skulle jag faktikst tycka att det var kul att gå dit.
 
 
Men ja jag ska inte klaga allt för mycket. Den gör i alla fall så jag får mat på bordet. Förövrigt riktigt god smak på yoghurten, passionsfrukt och melon :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men va fan är det för jävla skitchef du fått?? Fan va trist! =S
Just hang in there sweetie! <3

2013-03-17 @ 15:07:21
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback