ALLT PÅ EN GÅNG

Hejsan,
 
Blev ju att jobba natten till idag på baren. Så i morse när jag skulle stiga upp och gå till Big Bite ville jag bara stanna kvar i sängen. Som sagt är det inte längre om utan när saker ska hända på jobbet, det här kommer alltid refereras som 'smör-incidenten' men berättas bara personligt öga mot öga för at den är så fånig och irriterande på samma gång. Om vi säger så här så dödar mackindustrin människors kreativitet och förmågan att tänka själv. Aldrig att jag tänker ta initiativ till något inom denna kedja igen.
  När jag kom hem från jobbet var det i princip bara att göra sig klar för att gå till baren och jobba kvällspasset där. Blir ju verkligen allt på en gång, men hellre det än att sitta hemma och inte göra något. Nu tjänar jag i alla fall pengar. Klarade mig i alla fall från missöden på baren ikväll, någon som fattar att jag håller på att gå i taket kanske.
 
 
 
 
 
 
Det här är då i alla fall kul med att jobba i en bar. Dock ska ni veta att på de flesta ställen så går personalen hem med 1000kr extra varje helg, då är mina 150 inget :/
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Drygt att du ska behöva vara med om såna där grejer, va är det där Big Bite för ställe egentligen?? =S
Kul med dricks iaf, hoppas du kan få mer sånt ;)

2013-03-27 @ 15:33:14
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback