ASSASSIN'S CREED IV BLACK FLAG

Hej, (är du ingen spelnörd kan du skippa till nästa inlägg :P)
 
Är så överlycklig nu. Såg i helgen att Ubisoft ska komma ut med ett till Assassin's creed nu, detta blir nummer 4. Det blir en helt ny gubbe, fast rätt nära i släkt till Connor från Assassin's 3, man spelar alltså hans farfar, Captain Edward Kenway. Det blir ett riktigt piratspel då man seglar runt i karibien på Edward's skepp 'The Jackdaw'. Det blir nu ännu coolare att vara ute på öppna vattnet än från spel nummer tre för nu kan man även dyka under vattnet och leta efter skatter (och något som jag hatar, akta sig för hajar). Och något som tydligen har retat upp djurrättsaktivisterna är spelets valjakt. Själv gillar jag ärligt talat inte att döda djur i spel (haha men ja människor är ok att lönnmörda) men man lärde sig lite när hela AC3 gick ut på att döda djur i skogen. Hela spelet verkar allmänt ha blivit dubbelt så bra, en större värld, och mera frihet i spelet. Jag är väldigt nyfiken på Edward, han verkar mer lik Ezio än de senaste två spelarna man fick vara (Haytham och Connor) så nu är det bara att vänta till i November innan man får spela. Längtar redan <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, då hoppar jag det här inlägget då ;P

2013-03-11 @ 19:47:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback