BACK TO THE CHILDHOOD

Hejsan,
 
Sista dagen som syrran ska vara hemma. Den här veckan har bara gått för fort alltså, det gillar jag inte, jag vill bara stanna kvar här i Skellefteå och skita i allt som har med Norge att göra. Vi gjorde en sista syskongrej och drog iväg och åt lunch på krysset tillsammans, alla matställen är avcheckade nu :)
  Sen åkte vi även och köpte lite godis på karamelltåget, och vi köpte sånt godis som vi hade när vi var små, typ kinder ägg, tuggummin och allmänt roliga saker. På eftermiddagen så hann vi även med att gå ut och hoppa lite hopprep, det var ju inte alls otroligt länge sedan. Förutom att jag har sådan sjuk träningsverk sedan ridningen så gick det faktiskt väldigt bra att hoppa, till och med Molle fick vara med ;)
 
 
 
 
 
 
 
Sen letade vi även fram ett memory som vi spelade när vi var små. Så sjukt många minnen alltså :)
 
 
 
 
 
Jag har så sjukt söt lillasyster ;)
 
 
 
 
 
Haha ja som sagt fick även Molle vara med på ett hörn ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va roligt, snacka om att återuppleva en massa barndomsminnen! =D Det där godiset kommer jag ihåg, haha! Sjukt längesen jag åt det dock =P

2013-04-02 @ 14:05:21
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback