BIRTHDAY PARTY

Hejsan,
 
Har haft en supertrevlig kväll. Hela släkten var här i kväll och jag måste säga att det var så roligt att träffa alla igen <3 Vi hade bjudit hit alla på middag och bjöd på lasagne som jag och pappa gjort under dagen. Maten blev supergod och jag förstår inte varför man inte äter lasagne oftare för det är faktiskt sjukt gott alltså, synd att köttfärs är så dyrt i Norge annars hade det varit en bra grej att göra där :) Sen medan vi fikade så blev det även presentutdelning. Jag fick väldigt välbehövda cash som jag förmodligen kommer använda under veckan här i Skellefteå för 1.) Kan inte använda svenska pengar i Norge & 2.) Sparar jag dom kommer dom gå till sånna tråkiga saker som mat eller hyra. Ska bara komma på vad dom ska spenderas på nu ;) Haha sen fick jag även några välbehövda saker från faster, som sockar och handkräm, vilket jag varit i stort behov av i Norge. Men sen av min syrra och morbror fick jag något oväntat och väldigt roligt, biljetter till Hockeyn imorgon, första matchen mellan AIK och Linköping, hoppas det går bra nu. Blir även mat före, lutar väl åt Krysset eller Dallas nu ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nä oj så gammal man blivit alltså...
 
 
 
Klassikern från faster :)
 
 
Jag absolut älskar Kinder chokladen, den var supergod :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Såg ut som ni hade en riktigt trevlig kväll! =) Du var jättefin gumman ;)
Trevliga presenter du fick också! =) (Och tyst nu, 22 är väl ingen ålder inte ;P)

2013-04-02 @ 12:47:21
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

(Ingen ålder att tala om alltså =P Du är så ung och fin så ;))

2013-04-02 @ 12:47:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback