DAGENS UPPLEVELSE

Hej,
 
Efter stan idag så kom min morbror och hämtade upp mig och Isac och vi drog till Dallas för att käka innan Hockeyn. Blev första hamburgaren på en månad nu, så sjukt god var den också. Sen blev det upp till Kraft arena och se lite på AIK. Vi räknade ut att det var minst 5 år sedan jag senast var och såg på hockey live. Första perioden var kul men min inställning var typ, meh. Fast i sista perioden hade jag hjärtat i halsgropen och var så himla nervös, det är sjukt hur fort man kommer in i spelet igen, det var verkligen länge sedan mitt hjärta klappat så fort. Pratade även lite med Emelie som faktiskt också var och såg på hockey, fast i Sundsvall. Det gick inte så bra för hennes lag, så tyvärr gick Timrå inte vidare till nästa elitserie. Gick även skitdåligt för AIK, dom förlorade ju i förlägningen :( Nä det får dom ta igen på lördag, vi måste ju gå vidare.
 

 
 
 
 
 
 
 
Pappas jacka :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Jättekul att gå och se hockey live tycker jag, man dras verkligen med i spelet på ett annat sätt då, än om man ser det på tv =)
Ja, tyvärr åkte Timrå ut, which sucks big time! =( Men heja Skellefteå nudå, de ska ju vinna hela serien nu tycker jag! ;) (Hejar först på Timrå, sen då de åkte ut - Modo, sen då de åkte ut - Skellefteå ;P)

2013-04-02 @ 12:54:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback