DANNY THE DOG

Hejsan,
 
Som vanligt är mina kvällar rätt lugna och jag brukar försöka fördriva tiden med datorn. Men ikväll hade jag det riktigt tråkigt och försökte komma på en film att se. Har kört lite skräckmaraton i veckan med Cloverfield, The final Destination, Dead Snow, 28 Weeks later and so on.. Så kände mig sugen på något annat. Fick tipset om en film som heter 'Danny the Dog', en film med Jet Li som ska spela en hund? Whut tänkte jag och kollade upp den, men den var faktiskt riktigt bra (ja om man gillar lite kampsportsfilmer). Dock går den även under det lite kändare namnet Unleashed, kolla upp den, Jet Li kan verkligen det här med Puppy Dog Eyes, och just ja Morgan Freeman är också med ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Den verkar vara riktigt bra den där filmen, får se till att kolla upp den! =)

2013-03-17 @ 14:29:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback