ERROR 404

Hejsan,
 
Nu känns det verkligen som att inget går bra för mig alltså. Idag var jag ledig från Big Bite men jobbade på baren istället. Men var jag ledig från skäll? Nejdå. Nu kanske ni undrar om det kanske ändå det är mig det hänger på (jag gjorde då det) tills jag frågade vad jag gjorde för fel. Tydligen var jag inte effektiv att ta emot kunder och då syftade dom på två speciella som tydligen hade fått sitta utan dricka länge. Eftersom det var lite folk kom jag precis ihåg vilka det var. Jag stod nämligen och glodde på dom tills dom satte sig vid baren då jag äntligen fick göra något. Deras beställning kan inte ha tagit mer än 1 minut. Men eftersom mina chefer hade stått ute och rökt och kollat på mig genom fönstret så hade dom 'sett' att jag inte serverat dom. Men gah, hittar folk till och med på saker för att kunna klaga på mig eller är det bara jag som knäpp?
    Jag vill bara ha ett jobb där jag slipper ha chefen andandes i nacken på mig 24/7! Jag kan ta kritik på jobbet och följa regler, men orkar verkligen inte att dom behandlar mig som jag inte kan något. Jag serverar drinkar och brer mackor, vad är det som är så himla svårt med det alltså????
 
 
Jag får då ha smycken och nagellack när jag jobbar på baren. Känns som det enda positiva just nu.
 
Ungefär så här känner jag mig nu, faktiskt ovanligt. Men helt seriöst önskar jag mig just nu en ny chef.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

=/ Tråkigt att du ska behöva vara med om det där, va fan är det för fel på folk alltså?? Vissa blir inte nöjda om de inte får klaga på andra, suck! Hang in there sweetie, jag hoppas det blir bättre för dig snart! <3

2013-03-27 @ 14:33:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback