FAST DET VAR RIKTIGT KALLT ÄNDÅ..

Hej,
 
Ja som sagt det blev att gå ner till även och umgås lite med mina vänner ankorna, dock var dom lite rädda för mig och vågade knappt äta brödbitarna jag kastade. Måste nog umgås lite mer med dom för att skapa ett band. Blev i alla fall och sitta och sola ett litet tag och äta lite mellanmål ute i det fina vädret. Satt även och fixade mina naglar lite, målade dom lite blå även om jag måste ta bort det redan ikväll. Drar mig lite för att gå in nu bara. Städning av rum och tvättning som väntar där inne. Datorn och jag har det mycket bättre här ute ;)
 
 
 
 
Nej gud så hemsk jag ser ut alltså.
 
 
Men fina naglar har jag i alla fall :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Mellanmål. Blev faktiskt lite sugen på varm choklad nu. Kanske borde gå in i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mysigt att sitta ute i solen lite =) Hoppas på vårvärme snart jag, det må ha varit soligt och fint här en massa dagar nu, men det är fortfarande svinkallt ute! =/ (Och idag snöade det ju, blä!)
Fint nagellack ;)

2013-03-20 @ 00:15:41
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback