FIKA

Hejsan,
 
Har haft en sjukt kul förmiddag idag. Lyckades genom fb återfå kontakt med en gammal kompis från gymnasiet och vi bestämde oss för att träffas inne i stan och shoppa lite :) Vi hamnade först på Wayne's eftersom vi hade så mycket att snacka om jag och Lisa. Vi försökte komma på när det var vi senast sågs och vi kom på att det är närmare 2-3 år sedan vi pratade senast. Fast det är ju så otroligt kul att träffas igen och berätta lite om vad man sysslar med nuförtiden. Vi kom även fram till att vi just missade varandra i Norge. Hon flyttade faktiskt från Trondheim när jag flyttade dit, så sjukt tråkigt, hade varit så roligt att ha Lisa med mig i Norge så vi kunde tjäna lite stålar. Dock pratade vi om att kanske fara ut och resa lite då jag fått ihop en slant från Norge, har fått lite tips både från mamma och Lisa om vart jag eventuellt skulle kunna kolla jobb. Efter fikat gick vi även och kollade lite i stan. Jag kollade lite presenter till pappa men det är så sjukt svårt att köpa presenter till män, känns som dom aldrig blir riktigt nöjda (om dom inte bett om något såklart). Vi hamnade inne på kicks och kollade parfymer, dock tror jag inte riktigt pappa vill ha en sånn. Men jag vill, kollade återigen på Beyonce's 'Heat Rush', vill verkligen ha den alltså, haha måste snart införskaffa mig den eftersom jag nu hittat en till parfym jag vill ha, nämligen Escada's 'Cherry in the Air' :)
 
 
It's like riding a bike, you never forget ;)
 
 
Liiisa :)
 
 
 
 
Kunde inte bestämma vilken som blev finast ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Gu va kul att återuppta kontakten sådär, det var ju det jag också gjorde i vintras med Tina som jag var kompis med på högstadiet, vi hade inte setts på 7 år då vi sågs, helt sjukt alltså! Men så roligt att ses igen och prata minnen och vad man haft för sig och så =)
Ja, det är svårt att köpa presenter till sin pappa, jag håller med dig om det! Men det som är så bra är att min pappa blir glad för typ vad som helst han får, haha =P
Och båda bilderna var fina ^^

2013-04-02 @ 12:51:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback