FIRST DAY

Hej,
 
'Första dagen' på jobbet idag. Eller ja första sedan jag fick jobbet. Av någon anledning så var jag inte lika pepp idag och det kändes som det bara gick fel hela tiden. Men jag är fast besluten om att fortsätta tills det går bättre, kan ju inte ge upp direkt. När chefen drog kom det lite trevliga arbetskamrater, och till slut så var det bara jag och en kille som jobbat där typ två gånger tidigare och då blev allt plötsligt mycket bättre, för då gjorde vi fel tillsammans :P Annars något som jag verkligen inte tycker om med det här jobbet är rasterna: Jag började typ 10 i morse och skulle jobba till 18. Vet ni när jag fick lunch? Halv fyra. Inte okej alltså. Dock köpte jag en taco tortillia, den var gooood :)
 
 
Mitt jobb idag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Nej man ska inte ge upp i första taget, hang in there, you can do this! =)
Fan va dåligt med rasten sådär, på tok för sent att få rast halv fyra då man börjat tio ju! =O
Gu va den där maten såg god ut! (Jag tror jag måste gå iväg och köpa nån lunch nu, haha!)

2013-03-11 @ 14:59:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback