GYM NÅGON?

Hejsan,
 
Börjar verkligen bli sugen på att skaffa mig ett gymkort nu. Gym är faktiskt rätt billigt här i Norge, det dyraste på Sats är typ 500nok, men det är inget mot Skellefteås 700kr. Ska nog välja ett billigt gym och skaffa träningskort då jag kommer hem från Skellefteå, typ 3-4 April. Ska även komma ihåg att ta med löpskorna så jag kan dra ut när det blir mer barmark här. Dock skulle jag även behöva lite nya gymkläder också, we'll see about that.
 
 
Det är så typiskt att jag ska börja använda min Longchamp väska nu och bli helt kär i den, skulle ha köpt fler i Kina. Dock är en kompis i Kina nu och hade hon tid och plats så skulle hon försöka ta med en väska hem åt mig, funderar på den i marinblått :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Riktigt härligt att gymma, hoppas du hittar något bra gym där i Trondheim! ;)

2013-03-20 @ 14:19:33
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback