HARD AS A ROCK

Hello,
 
Jag är vanligtvis en tjej som använder nagellack 24/7. Men i och med att vi inte får ha nagellack på jobbet så måste jag gå utan. I jobbet måste jag tvätta händerna minst 100 gånger per dag och det har börjat torka ut mina händer och naglar. Lite bodylotion räddar mina händer men inte mina naglar. Så idag efter jobbet gick jag på Kicks och skulle köpa ett genomskinligt lack så min chef inte ser att jag faktiskt har nagellack på mig på jobbet. Jag bad om den billigaste skiten dom hade men lyckades på något underligt sätt komma ut med någon svindyr produkt som inte bara ska skydda naglarna utan även göra dom bättre i processen. Produkten heter essie och är ett 'ultra strenght base coat' så nu ska vi se om det hjälper eller inte (uppdaterar er om 7 dagar, vilket är tiden som det står att den ska börja ge resultat) ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Oh, spännande, hoppas det funkar bra! ;)

2013-03-17 @ 15:30:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback