I'M WORKING ON IT, OK?

Hej,
 
Ungefär sådär varje dag har jag lite smått ångest över att jag inte har någon aning om vart jag är på väg i livet. Att stå och göra macker i skitfula kläder var inte en sak jag ville ha med på checklistan.
  Just nu är mina mål: *Jobb *Lägenhet *Snygga kläder/Skor *Resor *Hund. Det är faktiskt inte så mycket, men ja det är något åt det hållet jag önskar att mitt liv såg ut. En sak som jag vet säkert är att jag inte är där jag vill vara i mitt liv. Och jag har definitivt inte den arbetsoutfiten jag vill ha. Jag vet inte ännu exakt vad jag vill jobba med men jag vet att jag vill kunna bestämma min office outfit helt själv och inte följa en klädkod. Jag vill ha ett jobb som ger mig möjligheten att se ut så här, och att jag ska ha råd med den också. I'm working on it.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

You'll get there sweetie, don't worry about that =) Du är ju bara 21 år för tusan, there's time! ;)

2013-03-17 @ 15:29:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback