IRISH COFFEE

Hej,
 
Verkar som det går bra att tjata sig till jobb ;) Hörde av mig till chefen och han bad mig komma in och jobba igår kväll. Det var härlig stämning kvällen i ära, med live artist och folk som var allmänt generösa med dricksen (någon kommer äta lax i veckan). Sara lärde mig även göra några olika drinkar ifall någon kom fram och bad mig om en 'god' drink, vilket har hänt ett antal gånger.  Annars har jag blivit riktigt duktig på att göra Irish Coffee, igår fick jag även lära mig göra 'Russian Coffee' och 'French Coffe', snart färdigutbildad barista alltså ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va roligt att du får jobba mer på puben, och kul att du lär dig blanda mer och mer drinkar ;)

Svar: Ja egentligen är det inte jobb utan jag får komma och vara med när dom öppnar och stänger. Eller ja egentligen är det dom som har ett arbetspass men dom låter mig göra allt medan dom sitter vid bardisken hela kvällen.
Johanna

2013-03-04 @ 10:40:32
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vet någon som får fixa mina drinkar i fortsättningen! ;)

Svar: Of course, nu är jag asbra på det ;) Du får hyra in mig på ditt nästa party :P
Johanna

2013-03-04 @ 11:18:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback