ISISAR

Hej,
 
Idag var jag och Rebecca iväg till Jennie för att rida lite. Vi var otroligt duktiga och tog oss upp i bra tid (medan solen fortfarande lyste). Väl framme var det bara att ta på sig handskarna och mocka stallet, fylla vatten och borsta hästarna innan vi drog ut på en ridtur. Jag föll ju handlöst för Jennies häst Hringur förra gången jag var där och red och jag hade så otroligt tur att jag fick honom idag med <3 Vi hade tur med vädret då det var riktigt soligt och varm ute så vi tog en liten längre sväng så vi kunde galoppera lite i skogen, och det bästa med islandshästar, tölta :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Otroligt nöjda tjejer :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va det där såg härligt ut, va mysigt med en ridtur! =D

2013-04-02 @ 12:56:41
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback