MELLO

Hejsan,
 
Idag blev helt förstörd av att min chef ville att jag skulle ta ett jobbpass från 00:30 - 03:30 på Big Bite. Jag som behöver pengar kan ju inte säga nej precis. Så ja idag har jag bara varit på allmänt tråkigt humör och inte gjort mycket även om det var superfint väder ute. Dock så visar det sig att jag inte behöver jobba ikväll, smsade chefen för att stämma av och då sa hon att hon hört med den andra chefen om jag skulle komma, men då hade han redan ordnat någon annan men glömt säga det. Nämen åh så ledsen jag blev då. 
   På kvällen gick jag bort till affären och köpte lite mat och passade även på att vara lite onyttig och köpte chips och godis till Mello ikväll. Har inte följt något av programmen sen första och andra så det blev en liten surprise över vilka som var med. Tycker inte att rätt låt vann, hade ju hoppats på Yohio, men nä inte då...
 
 
 
 
Och fina Indiska ljusen :) Dom fick till och med följa med hit <3

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, ja, synd på att du inte kunde jobba och tjäna pengar, men skönt att slippa ett sånt där skitpass ändå =P
Jo, jag hade också hoppats på Yohio, men med internationella juryn testar man ju vilken låt som kan "slå i Europa", och Yohio föll de tyvärr inte i smaken =/ Jag antar att de inte klarar av sånt som är lite annorlunda...
Jag var som sagt glad så länge inte låt 1, 7 eller 8 vann, haha!
Kul att du tog med dina fina ljuslyktor till Norge, a little piece of me there with you kan man säga ^^

2013-03-11 @ 15:02:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback