MITT UTE I INGENSTANS

Hej,
 
Ja alltså blev ju en två timmars väntan på Östersund C av någon anledning. Hade sjukt tråkigt, det är ok att åka långt så länge man sitter på tåget och slipper sitta still och vänta mitt ute i ingenstans, dessutom mitt i natten. Träffade ett Australienskt par som jag pratade lite med så tiden går i alla fall. Nu är det tåg mot Bräcke som gäller + lite väntetid där också.... Hmm... Har i alla fall internet i alla fall <3
 
 
Svensk mark nu, så nu är det internet till 10000000 som gäller ;)
 
 
Jag och syrran roade oss lite (eller hon roade väl mig) Blev rätt tråkigt på den där stationen, vill hem och sova.
 
 
 
Det här var sjukt länge sedan man åt alltså. Haha blir att trycka ett helt paket själv ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy va drygt med 2 timmars väntetid alltså =/ Men ja, man får försöka roa sig och få tiden att gå så gott man kan =P
Ååh, Tom och Jerry-kex, det var längesen! <3

2013-04-02 @ 12:43:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback