NO TITLE

Hej,
 
Alltså nu handlar det inte längre om, utan NÄR min chef ska hacka på mig eller påpeka på något (vad som helst). Och det spelar absolut ingen roll om tjejen som står bredvid gör exakt samma sak, exakt samtidigt. Och sen när man serverar små fjortisar som inte inser att en dag så kommer dom ockå göra ett liknande jobb så blir dagen så mycket bättre. Förut har jag kännt att jag på något sätt ändå orkar gå till jobbet, men inte längre, nu vill jag bara därifrån. Men snart är blir det påsklov, och slippa Norge för en vecka.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy fan va drygt att du ska behöva ha det sådär, din stackare! =/ Jag hoppas det dyker upp något annat jobb för dig snart!
Skönt att du får komma ifrån det där och ha lov i en vecka nu iaf =)

2013-03-27 @ 14:31:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback