SÅ NORSK MAN KAN BLI

Hejsan,
 
I morse höll jag verkligen inte på att ta mig ur sängen alltså. Mamma ringde dock och peppade mig lite, plus att vi pratade om att åka hem nu under påsk, verkar som vi blir hela familjen. Eftermiddagen jobbade jag tillsammans med den andra svenskan som jobbar på Big Bite, trevlig tjej, går alltid mycket fortare när man jobbar med trevliga människor. Även om jag aldrig får post hit så kollar jag typ alltid brevlådan av någon anledning. Men bra var väl det, det fanns faktiskt ett brev till mig. Mitt norska bankkort har kommit nu (även om jag spesifikt bad om att dom inte skulle skicka det utan att jag skulle få hämta ut det i stället) men hur som helst så hade jag rätt för ett par dagar sedan, jag blev rätt snygg på kortet, bättre än mitt svenska ID kort :P (Ni vet väl att norrmännen har ID kort på baksidan av bankkortet?)
 
 
Hoppas jag nu inte varit lika dum och lagt ut någon viktig info (som vissa lägger ut sina kortnummer) Min fula signatur kan ni få, den ändras ändå varje dag :P
 
 
Var och handlade mjölk och passade på att köpa en norsk tidning. Vissa ord skrattar man bara åt, det är som ett norskt skämt att läsa tidningar :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Så du åker hem till Skellefteå över påsk? Va mysigt =)
Den blev ju jättefin den där bilden, förstår att du är nöjd =)

2013-03-20 @ 14:18:51
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback