SKELL HELL

Hejsan,
 
Äntligen framme alltså!!! Kan inte beskriva hur härligt det är att vara i Skellefteå. Till och med lite farligt då jag absolut inte kommer vilja åka tillbaka till Norge och ensamheten nu. 
  Kan ni fatta att sj var i tid imorse? Vi skulle vara framme i Skellefteå vi 06.00 och vi stannade på stationen 06.05, helt otroligt med tanke på att dom var sena hela natten. Jag gjorde då något så ovanligt som sova på tåget inatt. Visst det var bara ca 1,5 timme, men jag gjorde det i alla fall (first time), kan ju ha berott på att jag bara sov max 3 timmar igår natt. När jag kom hem så blev det att krama om alla och sedan ta med hunden ned där jag däckade i ett par timmar innan jag blev väckt av syrran. Blir födelsedagsfest för mig, pappa och brorsan ikväll så var tvungen att stiga upp och börja med maten till ikväll. Sen gick jag och Molle ut och solade på baksidan, det var så sjukt härligt och varmt ute :) Så här härligt har det aldrig varit att komma tillbaka till Skell Hell :D
 
 
Brorsan som tar körkortet om 2 veckor steg upp med pappa och kom och hämtade mig på tågstationen. 
 
 
 
Hehe pappa har köpt påskgodis för typ 350kr, kan ni fatta? Gissa vem som kommer bli tjock efter denna vecka ;)
 
 
 
 
Mattes lilla pälsboll, latmasken älskar att ligga ute i solen :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Känns alltid så härligt att komma hem och umgås med familjen då man inte varit hemma på länge =)
Skönt också att tåget var i tid! =)

2013-04-02 @ 12:44:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback